Facebook Twitter Instagram Pinterest Linkedin
Degradat

Notícies

1.800 cafès solidaris

Prop de 1.800 cafès solidaris per a la Marató de TV3. És el resultat de la campanya impulsada per Cafès Cornellà a través de l’APP No sóc ningú sense un cafè, amb la participació de les cafeteries acreditades Punt Espresso

Ara farà dos mesos que la torrefactora gironina Cafès Cornellà (Fornells de la Selva) va donar el tret de sortida a la campanya solidària a benefici de la Marató de TV3 a través de l’APP No sóc ningú sense un cafè. Per cada descarrega d’aquesta aplicació mòbil, l’usuari quedava convidat a un cafè en les cafeteries acreditades Punt Espresso. Fet el recompte, Cafès Cornellà aconsegueix recollir 1.784 cafès solidaris destinats als fons d’investigació de les malalties neurodegeneratives, causa de La Marató de TV3 de 2013. Han participat en la campanya una quarantena de cafeteries. El director general de Cafès Cornellà, Pere Cornellà, ha avançat que a finals d’aquest any es convocarà una segona edició a favor, també, de la Marató de TV3.

 

Les cafeteries Punt Espresso, actualment unes cent a Catalunya, són establiments reconeguts per l'excel·lència en la preparació del cafè espresso, així com en l'elaboració de begudes en base al cafè. Disposar del símbol Punt Espresso permet a la cafeteria el desenvolupament d'activitats i promocions dirigides al consumidor i disposar de diferents elements de comunicació per difondre la cultura del cafè. Estan catalogades en l'APP dissenyada especialment per al consumidor final "No sóc ningú sense un cafè". Mantenir la certificació suposa per a l'establiment  i el barista, el compromís de preparar i oferir excel·lents espressos en totes les seves tasses i oferir així satisfacció al consumidor final utilitzant el Mètode Espresso. Aquests establiments treballen amb el Sistema Integral de Qualitat (SIQ), un sistema desenvolupat i implantat per Cafès Cornellà que permet assegurar la qualitat de la beguda amb un control permanent de tots els factors que intervenen en la preparació del cafè Espresso, tant des del punt de vista de la qualitat de la beguda com del consum de cafè per tassa facturada al client.

 

Estratègia empresarial basada en el coneixement

 

A pocs anys de celebrar el centenari de Cafès Cornellà , el nét del fundador i actual propietari de la torrefactora, Pere Cornellà, va entendre a finals de la dècada dels 90 que el negoci de l'empresa i la innovació no era al gra, sinó en el bon cafè portat a la tassa per obtenir la satisfacció del consumidor del seu client, la cafeteria. Amb aquest objectiu, Cafès Cornellà ha dirigit la seva estratègia empresarial des de fa quinze anys cap el foment i coneixement de la gastronomia del cafè, que significa integrar el bon cafè a l'acte gastronòmic de menjar i beure,  amb un ampli ventall de possibilitats creatives adreçades a diferents línies de negoci. Per implantar el coneixement sobre el Mètode Espresso i donar impuls a la figura del barista Cafès Cornellà ha impulsat diferents actuacions, i entre d’altres, un Departament de Formació, que avui dia comptabilitza gairebé 6.000 baristes formats gratuïtament. 

Mapa del web  /  Política de privacitat  /  Termes i condicions d'ús  /  Ús de cookies

Copyright 2010 Cafès Cornellà