Facebook Twitter Instagram Pinterest Linkedin
Degradat

Notícies

 

Negoci, servei i carta d’una cafeteria reinventada

Hem presentat el model de Cafeteria ideal, un concepte de negoci que capgira de dalt a baix l’imaginari actual de l’establiment comú del sector.

Cafès Cornellà acaba de presentar el model de Cafeteria ideal, un concepte de negoci que capgira de dalt a baix l'imaginari actual de l'establiment comú del sector i que es fonamenta en tres pilars bàsics: estratègia empresarial, productes de qualitat i personal qualificat. El model, inspirat en el concepte clàssic de cafeteria italiana, estructura el servei en quatre moments: l'esmorzar, l'aperitiu, el lunch i el berenar, sostinguts sobre la base de matèries primeres de la terra i productes ben transformats, fugint del producte industrial i els àpats copiosos, tant pel que fa al menjar com a la beguda. La cuina queda reservada als restaurants. I la cafeteria, entre una àmplia proposta de cartes diàries, ofereix, a títol d'exemple, iniciar el matí amb un esmorzar saludable integrat per un Ginger Coffe o Cappuccinos, i a triar entre un mini salat, croissant de mantega, mini brioix de xocolata o mini palmera; avançat el dia, a l'hora de l'aperitiu, la cafeteria aposta per una preparació tipus Bloody Barista, Orange Bitter o el clàssic Vermouth, amb tastets de bastonets amb crema de formatge blau i crostonets de bacallà. L'espai del dinar convida a una selecció de quiches de pernil o de la més variada verdura, amb enrotllat de salmó i sandvitx de formatge frecs, acompanyats de cervesa, vins i caves de la terra (Mosca, vi blanc o negre i cava de Perelada, per exemple). Cap a mitja tarda s'obre l'espai del berenar, una estona del dia per beure elaboracions de temporada preparades pels baristes, tipus Kiwi Sour o Roasty, amb tortada de xocolata, de llimona o de poma o un mini salat. S'afegeix a la carta, l'obligació d'oferir un servei professional, en el marc d'un ambient adient al tipus d'establiment i client i on el cafè servit haurà de ser un espresso perfecte. Per al gerent de Cafès Cornellà, Pere Cornellà, el futur de la cafeteria obliga a l'oferiment d'un producte i servei excel·lents. "Només així es diferenciarà de la competència, i tindrà assegurada la seva pervivència en el mercat".

Cafès Cornellà ha replicat el model de cafeteria desitjada aquest mes de novembre durant la seva estada a Hotelco. L'acollida i interès que ha suscitat la presentació del model de cafeteria entre els professionals que han visitat l'estand durant els dies de la fira ha superat les expectatives de l'equip Cornellà. En opinió de Cafès Cornellà "la raó es troba en un comú denominador entre la proposta i el sector: la satisfacció del consumidor".   

 

Mapa del web  /  Política de privacitat  /  Termes i condicions d'ús  /  Ús de cookies

Copyright 2010 Cafès Cornellà