Facebook Twitter Instagram Pinterest Linkedin
Degradat

L'operador

POSICIONAMENT DE L’OPERADOR

En establir una nova relació comercial, cal conèixer les necessitats reals del client per tal d’oferir-li el producte adequat d’acord amb tots els requisits I serveis del cafè.

VOLS SER UN INSTAL.LADOR DE MÀQUINES O PREFEREIXES DESENVOLUPAR UN NEGOCI BASAT EN L’APORTACIÓ DE VALOR?

 

ESTRATÈGIES DE MERCAT

DIFERENCIACIÓ PER MARCA

L'operador desitja distribuir marques conegudes pels consumidors. La popularitat d’aquestes marques ajuden a cendre el catàleg de productes i serveis.

El seu principal objectiu és la quota de mercat, la visibilitat de la marca i la compte d’explotació. Normalment les marques pertanyen a multinacionals que també distribueixen els mateixos productes en lineals de supermercats.

OBSERVACIONS:

-        Total pèrdua d’identitat de l’empresa operadora.

-        Publicitat gratuïta i plena de marques externes.

-        Pobre relació qualitat-preu. Valor baix. Un sol argument: La marca principal.

-        No hi ha relació de col·laboració

DIFERENCIACIÓ PER PREU

L’operador selecciona el producte més barat per competir amb els líders empresarials.

OBSERVACIONS:

-        Negocis enfocats a les compres en lloc de les vendes

-        Argument comercial dèbil, focalitzat en euros per tassa.

-        La marca no garanteix la satisfacció del consumidor.

-        Baixa repetició en el consum.

-        Dificultat de desenvolupar un avantatge competitiu en el futur.

-        No hi ha relació de col·laboració.

 

DIFERENCIAICIÓ D’ESPECIALITZACIÓ

L’operador vol donar satisfacció al client mitjançant l’ús de productes especialitzats i busca una oferta diferenciadora pel valor dels productes més enllà del preu de compra.

OBSERVACIONS

-        Negocis enfocats a les vendes i no a les compres.

-        Proposta comercial diferenciada.

-        Adaptació a les necessitats del client i la satisfacció del consumidor

-        Augment del consum en el punt de venda.

-        Oportunitat de desenvolupar complicitat amb el client a través de la col·laboració.

Mapa del web  /  Política de privacitat  /  Termes i condicions d'ús  /  Ús de cookies

Copyright 2010 Cafès Cornellà